tirsdag 30. mars 2010


Noen blyge krokuser har tittet fram i hagen. De blir nok litt mer freidige etter hvert, men i mellomtiden sukker jeg henført over flørten spirene har innledet. Tulipanene spirer også, og jeg er spent på hva som kommer opp etter at jeg grov op alle løkene i fjor, og satte dem ned igjen i desember. Tror ikke jeg har klart å holde de ulike gruppene fra hverandre, så det blir nok en miks av litt av hvert. Det som blir mest spennende er å se hva spirene jeg ikke vedkjenner meg har å by på. Det har dukket opp noen tulipanspirer jeg ikke aner hva er. Mest sannsynlig noen løker som har lagt i dvale i flere år, og som er vekket til live av at jeg herjet i jorden og var rundhåndet med benmelet. Kanskje flere enn nabokatten setter pris på det kosttilskuddet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar