mandag 12. april 2010

Prikling er gøy!

Kosmosspirer, klar til nedsetting

Nå har jeg priklet kosmosspirene mine! Dessverre var de nok blitt litt lange, men det gikk bra likevel. Pakket godt på med jord, så de er alle dekket opp til spirebladene. Nå blir det spennende å se hva som skjer videre... Håper virkelig det går bra.


Fire spirer i en potte

Satte fire spirer i hver potte, og i et par store potter gikk det fem. Håper det ikke ble for tett. 19 potter fikk jeg totalt, og det er nok mer enn jeg trenger selv. Satser på å bytte litt med naboer, venner eller familie. Det er alltid kjekt. Nå står alle pottene i soveromsvinduet vårt. Der er det bra med dagslys, men ikke direkte sol. Og så er det ikke så varmt der, og det tror jeg er bra.


19 potter. Håper det blir noe av dem...

Så et spørsmål til dere som er drevne i hagen: bør jeg knipe av toppskuddene på kosmos når det begynner å buske seg til?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar